Anasayfa Dolu Kadehi Ters Tut Karanlık
Transpoze: 0 Orijinal: A Kolay: A Tarama / A A A A A A
Kapo: 0 Tuner
Am
Ey protest halkım!

Em
Bana ne yaptın?

Am                              Em                      Am
İçinizden hiçbirinize ait hissedemiyorum

                               Em
Davanıza davam diyemiyorum

                                           Dm
Bilemiyorum, sorun bende mi? Ne yapsam kendimi?

Dm
Anlatsam derdimi

                        Am                                   G
Her yer karanlık. Yarından umudum yok

                          F
Aslında sorum çok ve cevaplar sayfalar dolusu önümde

                                                            Am
Ne kadar görmek istesem de gözümle

                                                  G
Her yer karanlık… Her yer karanlık

             F
Hiç ışık yok

Am
Ne zaman düşsem bu yalnızlığa

Em
Kitaplar koştu hep yardımıma

Am
Binlerce yıl önce mum ışığında

Em
Kavuşmuşlar insanlar aydınlığa

Am
Şimdi tüm bu ustalar izlerlerken

      Em
Ve güya tanrılar da bizlerleyken

      Dm
Ne yaptık da düştük bu karanlığa?

Dm
Sanki uzanıyor ta yanı başımdan sonsuzluğa

                        Am                                   G
Her yer karanlık. Yarından umudum yok

                          F
Aslında sorum çok ve cevaplar sayfalar dolusu önümde

                                                     Am
Ne kadar görmek istesem de gözümle

                                               G
Her yer karanlık… Her yer karanlık

             F
Hiç ışık yok

Am                                       Em
Yine birilerini kızdırdım, yağıyor üstüme tanrının laneti

Am
Ne hain, ne katil, ne de hırsızdım

     Em
Tanrınız buysa beyler, yok hiç adaleti

     Am
Protestler, yeni tezler üretirlerken

Em
Bir şekilde marjinal olalım derken

Dm
Az olmak uğruna yine çoktan oldular

Dm
Adeta koskocaman bir boktan ordular

Am
Ne yaptıysam olmadı, hep haksızdım

       Em
Söylemlerim pek çokları için tatsızdı

      Am
Arkamda Titanlar olsa da fark etmez

      Em
Onların gözünde ben hep dayanaksızdım

Am
Konuştukça gözlerinde düşüyorum

            Em
N’olur ört üstümü anne, çok üşüyorum

Dm
Delirtiyor beni insanların gamsızlığı

Dm
Ne olacak da bitecek bu yalnızlığım?

                        Am                                   G
Her yer karanlık. Yarından umudum yok

                          F
Aslında sorum çok ve cevaplar sayfalar dolusu önümde

                                                            Am
Ne kadar görmek istesem de gözümle

                                                  G
Her yer karanlık… Her yer karanlık

             F
Hiç ışık yok

Dolu Kadehi Ters Tut - Karanlık Akor ve Söz

Dolu Kadehi Ters Tut - Karanlık gitar akorları ve sözleri. Orijinal ton: A. Kapo: 0. Karanlık şarkısının kolay ton seçeneklerini, gitar akor diyagramlarını ve detaylı ritim kalıbı bilgilerini AkorCum'da bulabilirsiniz. En güncel Dolu Kadehi Ters Tut akorları burada!