Telefonda Olur mu
DorukhanAm G
Konuşmamız lazım dedi
Dm
Konuyu sordum
Am G Dm
Telefonda olmazmış, telefonda olmazmış
Am G
Önemli bi’ şey mi var
Dm
Biraz bahsetsen dedim
Am G Dm
Ya burada olmazmış, telefonda olmazmış
Am G
Biz neyse buluştuk
Am G
Ben sustum, konuştuk
Am Dm Am
Ayrıldı, gitti benden
Am G
Bozuntuya vermedim
Am G
Tek bi’ şey söyledim
Am G Am
Telefonda olurmuş
Am G Dm
Aman, yandı içim
Am
Ama belli etmedim
G Dm
Valla etmedim
Am G Dm
Aman, acıyor içim
Am
Ama hiç ses etmedim
G Dm Am
Bütün ağzımdan çıkan sadece tamam
Am G
Biz neyse buluştuk
Am G
Ben sustum, konuştuk
Am Dm Am
Ayrıldı, gitti benden
Am G
Bozuntuya vermedim
Am G
Tek bi’ şey söyledim
Am G Dm
Telefonda olurmuş
Am G
Ne onurum kaldı ne de benmerkezciliğim
Am G
O ayrıldı, yine suçlu ben oldum
Am G
O ayrıldı, yine suçlu ben oldum
Dorukhan - Telefonda Olur mu Akor ve Söz
Dorukhan - Telefonda Olur mu gitar akorları ve sözleri. Orijinal ton: A. Kapo: 0. Telefonda Olur mu şarkısının kolay ton seçeneklerini, gitar akor diyagramlarını ve detaylı ritim kalıbı bilgilerini AkorCum'da bulabilirsiniz. En güncel Dorukhan akorları burada!