Sen
İdoORJİNAL TONU: A
Cm A# G# Cm
Of yine bir akşamüstü geldin
Cm A# G# Cm
Aklıma güneşin batışıyla ne alaka
Cm A# G# Cm
Sanırım içimde birikmişler var
Cm A# G#
Baksana salmışsın gururu sokaklara
Cm
Sen
A# Cm
Hatalarını hep örtbas eden sen
A# Cm
Kendine bile güvenemeyen sen
A# G#
Herkesi kendi gibi gören,
A# Cm
Haklı herkes haklı
Cm
Sen
A# Cm
Sana sallayan herkes haklı
A# Cm
Ama en ağırı bende saklı
A# G# Cm
Bekle hepsini görücem, çok kahredicem
İdo - Sen Akor ve Söz
İdo - Sen gitar akorları ve sözleri. Orijinal ton: C. Kapo: 3. Sen şarkısının kolay ton seçeneklerini, gitar akor diyagramlarını ve detaylı ritim kalıbı bilgilerini AkorCum'da bulabilirsiniz. En güncel İdo akorları burada!