Silk Beni
KOTAKOTGm Aaaah, çok kötü vurdun. Gm C Hala aşkın etkisindeyim, Gm Kalbimi kırdın, Depresyon tedavisindeyim. Dm Çok kötü koydun, Gm Şimdi gör bi bak ne haldeyim, Dm Taş gibi playboy, Gm Aşkından deli divaneyim, Dm B Ben hakettim fail olmayı, Gm F Fazla mı uçtum göklerde ? Dm Civardayım, Gm A Adresi göster gelmezsem ! Dm Silk beni, silk beni, Kendime getir, B Buna ihtiyacım var, Dm Darma duman oldum, B C Şöyle bi silksen kendime gelsem. Dm Çok kötü vurdun, Gm Cm Hala aşkın etkisindeyim, Dm Kalbimi kırdın, Gm Dm Depresyon tedavisindeyim. B Ben hakettim fail olmayı, Gm F Fazla mı uçtum göklerde Dm Civardayım Gm Dm Adresi göster gelmezsem. Silk beni, silk beni, Kendime getir, B C Buna ihtiyacım var, Dm Darma duman oldum, B C Şöyle bi silksen kendime gelsem. Duyar değil bu PR değil, Bm Dm Moral dibe vurdu, çıkar değil mi? Acı mı hep bana, rehab yarab? Dm Gözüm yüksekte yalan değil, Çatır çatır bir ateş var, İçimde ismi lazım değil.. Dm Silk beni, silk beni, B Kendime getir, C Buna ihtiyacım var, Dm Darma duman oldum, B C Şöyle bi silksen kendime gelsem.
KOTAKOT - Silk Beni Akor ve Söz
KOTAKOT - Silk Beni gitar akorları ve sözleri. Orijinal ton: G. Kapo: 10. Silk Beni şarkısının kolay ton seçeneklerini, gitar akor diyagramlarını ve detaylı ritim kalıbı bilgilerini AkorCum'da bulabilirsiniz. En güncel KOTAKOT akorları burada!