Anasayfa Yüksek Sadakat Tünel
Transpoze: 0 Orijinal: D Kolay: C Henüz Ritim / Arpej bilgisi eklenmemiş.
Kapo: 2 Tuner
D   G   Bb
D   G   Bb
D                                      G
Spiker konuştu hava ılık

G                  Bb                    D
Yüzü güzeldi gülüşü soğuk

D                                           G
Seni mi görsem dışarı çıkıp

G                     Bb                 D
Biraz konuşsak etrafı gezip

D                                       G
Tünele vurup balata inip

G                  Bb                      D
Haliç'i görüp biraz konuşsak

D                                        G
Karşıya geçip çarşıya girip

G                  Bb
Geçmişi bilip biraz konuşsak

Bb            C                Am                              Bb
Desem ki bu dünya kalmamış hiç kimseye

Bb         G   C                       Am                 Bb
Ne zaman başlayacaksın beni beni sevmeye

Bb         G   C              Am                    Bb
Desem ki insan fani yolun dibi var yani

Bb         G        C                       Am                                  D
Sonu mutsuz bu cinnet hali tetiği çek bitir bari

D   G   Bb
D                                     G
Spiker konuştu hava ılık

G                  Bb                   D
Yüzü güzeldi gülüşü soğuk

D                                          G
Seni mi görsem dışarı çıkıp

G                     Bb                 D
Biraz konuşsak etrafı gezip

D                                       G
Çarşıya inip vapura binip

G                 Bb                  D
Bir çay içip biraz konuşsak

D                                       G
Karşıya geçip modaya çıkıp

G                     Bb
Geçmişi yakıp biraz konuşsak

Bb            C                Am                              Bb
Desem ki bu dünya kalmamış hiç kimseye

Bb         G   C                       Am                 Bb
Ne zaman başlayacaksın beni beni sevmeye

Bb         G   C              Am                    Bb
Desem ki insan fani yolun dibi var yani

Bb         G        C                       Am                               D
Sonu mutsuz bu cinnet hali tetiği çek bitir bari

D   G   Bb
D   G   Bb
Bb            C                Am                              Bb
Desem ki bu dünya kalmamış hiç kimseye

Bb         G   C                       Am                 Bb
Ne zaman başlayacaksın beni beni sevmeye

Bb         G   C              Am                    Bb
Desem ki insan fani yolun dibi var yani

Bb         G        C                       Am
Sonu mutsuz bu cinnet hali tetiği çek

Yüksek Sadakat - Tünel Akor ve Söz

Yüksek Sadakat - Tünel gitar akorları ve sözleri. Orijinal ton: D. Kapo: 2. Tünel şarkısının kolay ton seçeneklerini, gitar akor diyagramlarını ve detaylı ritim kalıbı bilgilerini AkorCum'da bulabilirsiniz. En güncel Yüksek Sadakat akorları burada!